mandag den 6. august 2012

Bedstemødrenes håndarbejde

Idag, hvor det er et år siden at vores skønne farmor sov ind, vil jeg mindes hende med et indlæg om det hæklede barnevognstæppe. Som skrevet tidligere lavede hun firkanterne, men nåede ikke at sætte dem sammen til det færdige tæppe. Denne opgave har min mormor været sat på og derfor kan jeg nu fremvise det færdige resultat.

Min mormor har hæklet rundt om hver firkant og jeg synes det er meget sødt med de små "lufthuller" der er ved firkanternes hjørner.

Jeg føler mig beæret over at have et så fint stykke håndarbejde som både min farmor og mormor har siddet med i hænderne.

2 kommentarer:

  1. Det lille tæppe vil du komme til at glæde dig over uendeligt mange gange Søs!

    SvarSlet
  2. du er så heldig at ha' dig sådan ét. Det er jo fantastisk at de to har lavet det sammen, selvom din farmor ikke ved det. Gid jeg havde sådan et

    SvarSlet